Portal służący do zamawiania jedzenia z bezpiecznym, bezdotykowym dowozem lub odbiorem osobistym.
Za dowóz odpowiadają konkretne restauracje. Każda z restauracji ma swojego dostawcę i swoje warunki dostawy (odległość od restauracji, koszty dostawy).
Udostępniamy wzywam posiłki bezpłatnie na czas pandemii aby pomóc naszym ulubionym lokalom. Nie pobieramy żadnych opłat ani ukrytych prowizji jak inne podobne portale. Jesteśmy transparentni i tak pozostanie na zawsze.
Wybierz czy chcesz złożyć zamówienie z dowozem czy odbiorem osobistym i postępuj zgodnie z instrukcjami. Przygotuj telefon! Będzie on potrzebny do potwierdzenia zamówienia
Możesz zamówić posiłek z dowozem w wybrane miejsce lub z odbiorem osobistym w restauracji.
Na ten moment dostępna jest jedynie płatność przy odbiorze zamówienia. Dostępne formy płatności to: gotówka, przelew tradycyjny, przelew na telefon oraz karta płatnicza. Szczegóły określa restauracja.
Tę kwestie ustala indywidualnie każda restauracja. Dostawa może być zarówno bezpłatna jak i płatna.
Szczegóły znajdziesz w zakładce każdej z poszczególnych restauracji.
Zamówienia realizowane są w godzinach pracy konkretnych restauracji.
Szczegóły znajdziesz w zakładce każdej z poszczególnych restauracji.
Możesz określić godzinę dostawy w zakresie danego dnia.
Przykład: we wtorek rano możesz zamówić posiłki na wtorek po południu
AntyPrzykład: we wtorek wieczorem nie możesz zamówić posiłków na wtorek rano
Tak, dostaniesz potwierdzenie SMS’em oraz mailowo.
Rekomendujemy sprawdzenie kompletności zamówienia przy odbiorze. Jeżeli jednak z jakiegoś powodu tego nie zrobiłeś, a okaże się że zamówienie zostało źle skompletowane – skontaktuj się z restauracją.
Jeżeli masz z tym problem – napisz do nas!
Napisz na kontakt@wzywajposilki.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego dostępnego tutaj
Jeżeli potrzebujesz faktury - napisz o tym podczas finalizacji zamówienia. Pamiętaj o danych do faktury!
Minimalną kwotę określa restauracja.
Otrzymasz od nas SMS’a oraz maila, gdy twoje zamówienie zostanie przyjęte do realizacji przez restaurację. Drugiego SMS’a dostaniesz kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru na miejscu lub wyjedzie z restauracji z dostawcą.
W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami mailem: kontakt@wzywajposilki.pl