background

FAQ

Czym są wzywaj posiłki?

Portal służący do zamawiania jedzenia z bezpiecznym, bezdotykowym dowozem lub odbiorem osobistym.

Kto jest odpowiedzialny za dowóz posiłków?

Za dowóz odpowiadają konkretne restauracje. Każda z restauracji ma swojego dostawcę i swoje warunki dostawy (odległość od restauracji, koszty dostawy).

W jaki sposób portal wzywaj posiłki pomaga małej gastronomii?

Udostępniamy wzywam posiłki bezpłatnie na czas pandemii aby pomóc naszym ulubionym lokalom. Nie pobieramy żadnych opłat ani ukrytych prowizji jak inne podobne portale. Jesteśmy transparentni i tak pozostanie na zawsze.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Wybierz czy chcesz złożyć zamówienie z dowozem czy odbiorem osobistym i postępuj zgodnie z instrukcjami. Przygotuj telefon! Będzie on potrzebny do potwierdzenia zamówienia

Jakie są dostępne formy realizacji zamówienia?

Możesz zamówić posiłek z dowozem w wybrane miejsce lub z odbiorem osobistym w restauracji.

Jakie są dostępne formy płatności?

Na ten moment dostępna jest jedynie płatność przy odbiorze zamówienia. Dostępne formy płatności to: gotówka, przelew tradycyjny, przelew na telefon oraz karta płatnicza. Szczegóły określa restauracja.

Czy dostawa jest płatna?

Tę kwestie ustala indywidualnie każda restauracja. Dostawa może być zarówno bezpłatna jak i płatna.
Szczegóły znajdziesz w zakładce każdej z poszczególnych restauracji.

W jakich godzinach realizowane są zamówienia?

Zamówienia realizowane są w godzinach pracy konkretnych restauracji.
Szczegóły znajdziesz w zakładce każdej z poszczególnych restauracji.

Czy mogę zamówić z wyprzedzeniem?

Możesz określić godzinę dostawy w zakresie danego dnia.
Przykład: we wtorek rano możesz zamówić posiłki na wtorek po południu
AntyPrzykład: we wtorek wieczorem nie możesz zamówić posiłków na wtorek rano

Czy dostanę potwierdzenie złożenia zamówienia?

Tak, dostaniesz potwierdzenie SMS’em oraz mailowo.

Co w sytuacji gdy dostałem złe zamówienie?

Rekomendujemy sprawdzenie kompletności zamówienia przy odbiorze. Jeżeli jednak z jakiegoś powodu tego nie zrobiłeś, a okaże się że zamówienie zostało źle skompletowane – skontaktuj się z restauracją.
Jeżeli masz z tym problem – napisz do nas!

Jak mogę się z wami skontaktować?

Napisz na kontakt@wzywajposilki.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego dostępnego tutaj

Czy otrzymam fakturę do zamówienia?

Jeżeli potrzebujesz faktury - napisz o tym podczas finalizacji zamówienia. Pamiętaj o danych do faktury!

Czy jest minimalna kwota na jaką mogę złożyć zamówienie?

Minimalną kwotę określa restauracja.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Otrzymasz od nas SMS’a oraz maila, gdy twoje zamówienie zostanie przyjęte do realizacji przez restaurację. Drugiego SMS’a dostaniesz kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru na miejscu lub wyjedzie z restauracji z dostawcą.

W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami mailem: kontakt@wzywajposilki.pl

Ciasteczka!

Nasza strona używa ciasteczek, aby było Ci łatwiej z niej korzystać. Kliknij tutaj aby przeczytać więcej.

OK